20,30

nu har jag äntligen kommit hem;.)
sköönt med lov nu då.
skolan var rätt chill börja med prov sen pyssel sen jobba vi själv skrev om knark typ;p
sen film och sen mättttte vi nya uppis blev klara vid 16,40 taget drog till träningen ohså, fick höra lite dåliga nyheter, hemskt, men de måste bli bra!
sen blev det käka på sseeciiillllia!
och som sagt duktig som jag är hade jag ner en klockan som så klart gick sönder...;p wops
sen cykla jag till syster hjälpte henne lite och passa tyson,
och klart glömde jag min jacka och väska när jag skulle hem sen så hon skulle åka förbi här med den senare ;-) heh


bästa,en för alla, alla för en! babe de fixar sig! och du har alltid oss det vet du.
p u s s h e j s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0