22mars

hellu.
är på otroligt dåligt humör just nu typ waahhaaaaaaaaahwaaah kill me typ nått sånt..

vart en sävng i köping oxå fixa pass! helt otroligt hur ful man alltid lyckas bli på pass leggG oh sånt skit!
och tycker det är så pinsamt att ta korten för kan verkligen inte vara seriös!

och ja ingen träning för mig inte måste börja på någon av mina hemprov tror nästan tyskan är svårast eftersom jag inte fattar ett skit och de är så mycket vi ska göra,

så nu ska jag sätta igång med Soprovet -hm skriva brev till min lärare där jag ska svara på hennes frågor wiho!

skriver kanske senare . fast risken är lite för måste verkligen göra de här!
p u s s h e j!

är nästan lika cool...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0