25mars

sitter här har kommith em för en stund sen:-)
skolan idag gick rätt fort ganska så soft dag faktiskt,först
film på svenskan
datasalen på No
filmsalen på engelskan
sen satt jag och linn och snacka om plus gymnasiummet
sen lunch
matte vi försökte iaf fatt!:-)
ept gjorde inte ett skit.


sen just de idag i skolan så var det två stycken från plusgymnasiet på gäddan som prata om det och jag tror jag gör ett omval och tar det som första val fakstikt... de finns några minus men många plus! inga killar inte lov samtidigt som här i arboga, fast resturang mat datorer, ohså finns de ju annat och det verkar var bättre än de jag hade tänkte innan faktiskt;p

nu kollar jag på Hogan knows best!;)
pussshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0