älskar rukbriker

idag
så har jag varit i skolan och villa ta livet av mig, matten kan dra fattar noll koll men ändå gick jag och sparka boll!
rolig jag är som hittar rimmmmmmmmmmen....

för träna nämligen fotboll eftersom ajg insåg att jag missar träningen imrn ska ju vara i kvar i skolan oh mäta nya uppis och sedan käka på sicila med styrelsen. hih de känns som att vi bara äter och fikar jämt där..men de är fan massa jobb fast de kan vara svårt att tro !;-)

men nu ska jag hitta matteboken plugga hela natten, ska även hinna med att färga håret på j e s s i c a.
 s¨å hinner inte men fler inlägg idag vilket blir ganska dåligt med annars oxå men vi får lov imrn så ska ändra mig!:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0