home

sådär ja nu har man typ precis kommit hem.
och de börjar redan kännas riktigt tomt och tyst här..:(

och kul när man kommer hem så står en polisbil på gatan och det har tydligen varit inbrott hos grannen typ!
usch läääskigt..:s

lite om resten av dagen.
-sen blev stallet sopa trappen gjorde jag heh,

-sen åkte vi ut till donken och köpte mat ! muums:-)

-sen hem till jennelie typ käka tog det lugnt gick ner kolla typ sen kom frida oxå,

-sen gjorde jag jennelie amanda kladdkaka eller mest jennelie jag hällde i socker i grädden, och amanda lekte med neeopeo:-) och frida linn låg kvar nere oh slöa sig :-)

-sen fika vi och linn kila iväg en sväng och då åkte amanda hem och sen kom linn då blev de upp kolla hockey en stund sen kolla på fysträningen. haha :-)

-sen fick mamma komma och hämta mig där hade ju fan  datans och allt i min väska så orka inte gå de är ju svin halt ute med och snöar..:(

nej nu ska jag bara lägga mig chilla en stund kanske sova lite eftersom de blev ju inte mycke sömn inatt :-)
pusshejs skriver kanske mer senare om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0