måndag

idag så har de först varit skola
ingen engelska så sluta 13.35 skönt.
sen hem käka sen till köping hämta mitt pass haha !
inte lika kul oh se det ser ut som hmm venne vad men iaf får duga.
de kommer ju inte användas allt för många gånger iaf så.

sen har jag även hjälpt min syster att flytta massa saker idag ojoj hon ska få igen säger jag bara hjälpt henne flytta 3 gånger och varje gång längst upp! först etta sen två och nu en trea;)
men hon ska få jobb när jag flyttar med !:-))) heh så de lönar sig tillslut


nu ska jag fixa de sista på tyska hemprovet och sen kolla lite på musik pappret om jag nu hittar det ! och sist men viktigast ta en titt på matte läsa på grejen till provet!


sweeet, gammmal bild såklart har inga nya...;((( :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0