ops

blev ett inlägg till idag iaf,
har nöttit matte nu som fan sitter skapligt nu allt utom förhållande som jag inte ens kan hitta i boken (y
menmen sånt är livet.
Har även slängt i hårfärgen i jessicas hår med ;-)
fan jag kanske skulle sattsat på frisör ? klippt mig själv charlie amanda michelle jesse toppat och lite allt möjligt.
och färgat håret slingat och allt sånt har jag typ gjort tusen gånger med fast kanske inte allt blivit ett topp resultat men iaf! de blir det ju inte jämt hos frissan heller och då betalar man liksom 3 gånger de dubbla priset typ, än att köpa en färg slänga i den;p
menmen 
jag satte mig faktisk vid datan föratt skriva ut mitt tyska hemprov!:-)
puss

pooose.. mitt hår, jag fattar knappt själv längre att jag faktiskt varit blond? helt sjuk för var ju ändå det ganska länge men sen när jag väl blev van med brunt så kan jag inte fatta att jag haft ljust;o även fast jag tycker själv att jag faktiskt passar bättre i ljust än mörk. t h a t' s l i f e 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0