she's a lady


gryyyyyyyyyyym, elle? whohohooa

har tråkigt s  satt och rensa lite på gamla datan, hittar en massa gammalt som gamla låtar bilder filmer.

hittade en gullig text en viss skrev till mig för väldigt längesen eller somras/hösten men iaf.
missmissmiss you my fríend.

Fan jannika, eller ska jag säga ida
skulle göra va som helst för att får dig vid min sida,
skulle gå genom öken, bestiga höga berg,
bara så du vet är du en underbar tjej,
ditt långa blonda hår och ditt fina leende,
du är så himla vacker att blinda blir till seende,
du är den flickan som jag vill ha,
för du är nog den flickan som får mig att må bra,


hahah, jaa tanken som räknas iaf.
nej nu ska jag fortsätta kolla om jag hittar annat kul:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0