snart kändisar...!

hahaha !
nu är de här lite kul! :)
videon som jag la ut på amandas youtube konto:-9
föratt sedan lägga ut här i bloggen, eftersom de skulle ju vara lite kul vet jag att kompisar ohså kollar in här.
men de hände ju en lite kul grej att videon även hamna på amandas FB och nu vet jag inte hur många som skrivt till en på msn typ härlig video, bra ni 'sjunger' , domdomdom. oshå vidare! haha kul att alla andra kan skratta åt en lika mycket som vi! :)

jag som såg de som en kul grej och tänkte lägga upp gamla fula videos som när vi gjode en dans, och tyckte själva att vi var duktiga och vi var så klart as seriösa, haha visste typ inte vad oseriös var tror ja:-) men fårse den är ju lite tråkig om man jämför med den när vi sjunger men vafan vi som gjorde den tycker det bara är kul/pinsamt att kolla nu ju :-)

men som sagt de handlar om att bjuda på sig själv och vi var 12-13 år när vi gjorde dom! (-:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0