uppe med tuppppen;-)

klockan har närmant sig halv 9 och jag är as pigg men känner mig inte alls fräschhh!
bara gilla läget och tagga match känns ju som om jag ändå inte kommer vara hemma förens runt 4 tippar jag,
samling 10,15 sen startar matchen 12.15 (tror ja de var) sen spelar vi väl typ 2x45med sen duscha och åka hem från enköping.

sen är det träning ikväll oxå fårse om man orkar träna eller inte men ska försöka träna iaf.
verkade som de skulle bli en rolig träning ovh de är bara skönt att träna så:-9

nej nu ska jag upp fixa frukost kolla så jag packat allt, sen fixa något att ha med som man skulle äta ;)
ett lyckatill kanske ? hah kan behövas för min del!:-)

p u s s!

Kommentarer
Postat av: djustd

Hej! Tänkte bara önska dig en trevlig söndag! :)

2010-03-14 @ 12:19:36
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0