vafan är de här!?

fan va kasst ! erik skulle ju lätt vinna! men nej anna vann,
pinsamt.


annars hade jag en toppen kväll med frida amanda linn jennelie hos jennelie!
bänka tven framför melodifestivalen med fruktsallad dricka oh lite godis!:-D och hade det mys fram för tven
rösta gjorde vi såklart med haha!


menmen nu är jag hemma och taggar inför match imrn, tidig uppgång som gäller samling redan klockan tio!;p
efter det så kanske jag så kanske jag drar vidare och kollar jennelies hopptävling som oxå är i enköping imrn :-)
fårse hur det blir :-)

ridturen gick kanon och när jennelie träna inför tävlingen som är imrn då, så var han jätte duktig och gjorde det as bra :D


och fortsätt bara kommentera allihopa bra kul:-)

nu äre packa väskan till imrn som står på listan
sen film som står  på tur!

p u s s h e j s!


sommar nu tack!:-)

Kommentarer
Postat av: nina

du e söt:)

2010-03-15 @ 06:59:56
URL: http://facetheface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0