24 maj

igår slutat helt ok bra fkastiskt,
blev till konsum köpa fika tills vandringen, men slutade med att nån hjälpte mig dricka och äta upp det på kvällen?
haha iaf idag vandring 2.3 kan ju säga det att jag har träningsvärk i hela kroppen sen cupen och var helt slut i benen, men det gick hyffsaaatt iaf , lite tråkigt att michelle och nelly inte hängde på mitt tempo så fick gå själv till jag kom ikapp linus och anto så då gick jag med dom två in i mål lite kul så slapp jag gå själv ;)

iaf sen blev det hem sova lite vara ute i de sköna vädret syster kom hit med nooomi tyson och frankie så full rulle. och då rann tiden iväg så då var det dags för träning;)

har även pluggat på So'n som aldrig fasnar ska läsa igenom allt och plugga lite extra nu igen :d
måste ju få minst vg för att hon inte ska sänka mig ;o:s
så hejs

+ så har mitt comviq kompis gått ut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0