26maj

allt rullar på som bara dennu asså!. helt sjuukt.

iaf idag gäddanfestival faktiskt lite små kul, många modiga som var med och fanns några talanger med!:-)
fast var inte vi i kören bäst ? vava?
nej men var skönt väder oxå, även fast äckelvädret sa att det skulle regna idag ohså men nej inget regn än inte!:-)

jag har även fixat match tröjorna vi ska ha på skol-dm imrn! blev de gröna tröjorna!:-)
och om nån inte vet så är det vita strumpor och svarta shorts som gäller imrn!

och så hoppas vi på att få möta stuuuure i finalen:-)
haha.


och lite om helgen är som stort redan planerad och klar , hoppas bara på bra vädert!!

nej nu ska jag fortsätta måla av mig själv!(y hängs dom här upp i skolan så är jag första som rycker ner dom sen:-)

pussshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0