6maj

today, har jag varit i skolan hm ovanligt så här i veckan va?;)
efter blev det fika och shit vad skoldagarna går fort!:-DDD
iaf sen typ käka jag och becca sallad när michelle och nelly drog hem efter fikan.
ojoj mitt och rebeccas snacka skönt oh snacka lite ! så bra tjej det, så vet inte vad:-D
sen blev det en lång väntan fast men rooligt sällskap så överlevde ju ;)
sen blev det hem fira pappa  i kanske 5-10 minuter grattisgrattis, eller fira och fira jag sa grattis kasta i mig tråtan och bad dom åka och plocka upp jennelie så drog vi och kolla match ;-)
fast södra förlora men jag måste erkänna att jag tyckte erik gjorde några sköna räddningar i målet!
haha plus där fick jag amanda jennelie höra lite roliga saker med fyfan.

hihi menmen nu så ska jag göra en hemlis. och eftersom det är en hemlis så kan man inget säga.
herrå .

ps: nelly du ska få igen för den där bilden du la ut.....:-)

Kommentarer
Postat av: nelly den kola

haha ida lilla.. det finns inga fula bilder på mig??????? :) :) :)

2010-05-07 @ 23:27:16
URL: http://nnellykejbert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0