andra avenyn

såg jag första gången hos linnsan, för väldigt längesen typ när det precis hade börjat eller var på typ avsnitt 20 eller nått sånt och kom ty 2-3 gånger i veckan! :-) först tyckte jag det var lite små trögt och inte alls så bra men ju mer man fatta desto bättre blev det faktiskt!
och ´just nu är det sjukt bra igen!
har precis kollat dagens avsnitt som jag missa för jag var ute och gick ;p
kan ju säga att det faktsikt var bra spännnnnandeee. och saker man trodde var helt klart förändrades och blev något helt annat ;-) och sånt gillar jag, när man tror vet vad som händer eller kommer hända och är helt säker på det sen är det något annat . så filmer serier ska vara!:-)))


nej nu ska jag ta en isvatten sen sova snart sov så dåligt inatt värsta mardddrömmmmen och sen äckliga fysiken jag plugga halv natten.

så vi hörs imrn 

 
och med bilden vill jag bara säga att jag vill ha vamt -sommardagar/kvällar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0