lite om första cup dagen

sådär ja.
nu är man hemma efter cupen,  har duschat raka benen ohså och snart ska jag slänga i mig käka !:d
har iaf haft de as kul under dagen, mycket skratt slit och annat, plus så har vi steeeekt!

jag har tomat face även fast jag typ hade parrrrraply? hah bra störd tjej :-)

iaf as jämt under matcherna :-)
i vår grupp var det.
vi= arboga södra
F= fanne?
S= saltbaden
H= huddinge

Vi -F 1-3 till dom
dom andra
S- H 0-0 oavgjort
vi -S 3-1 till oss
H-F 2-1 till  H
vi - H
1-2 till dom.
S-F blev det lika 0-0 1-1 2-2 nått sånt(y) ovagjort
iaf as jämna grupper alla vann/förlora mot varandra.:-p

så imrn blir det tyvärr upp till samlingen halv 8 igen!..:(
men man lever bara en gång!




bilderna snodda av matilda!:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0