lördag

valborg igår som sagt.
var riktigt kul till en början sen blev det lite mindre kul,
sedan träffa man massa så de fick duga.
blev grillning kubbb oh lite party på det!:-)

iaf idag vakna man typ mmh 07.26 exakt. plus att jag vakna typ 75 gånger under natten oxå.
iaf blev att kila iväg till örebro idag.
för shopping hade hoppas på nån klänning till skolavslutningen men nej nej blev en massa annat så får hoppas på att jag hittar en klänning i götebrog nästa helg ist :-)
usch, vad dum jag känner mig när jag tiggger massa pengar av mina föräldrar hela tiden, först tyskland,shopping sen nästa helg göteborg och sen typ veckan efter det så är det stockholm som gäller. heh

menmen ikväll har jag kanske lite planer men inte riktigt säker på hur de blir än kan ju lltid hoppas hihi : ))
och sen imrn är det ju match som man måste tänka på oxå..;p

nu är det film som gäller softa lite innan klockan rinner iväg :-)
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0