ohblblaaa

skolan idag rulla på som bara den börja med nationella fysik, hahah illa riktigt illa sen rast sen fortsätte det med att göra labben till fysiknationella. sen var lunch sen höll jag och becca i idrotten. sen på svenskan snacka vi en stund  om typ hur många sidor man hade kvar och om man hade lämnat in allt ;p
och det känns så skönt att säga att man inte behöver plugga nått förens på måndag ;)
U N D E R B A R T!
och idag ska jag träna !:-DD  trottttts host och allt men men jag vill träna så ska fan träna ! vi är ju ändå så några så jag kan ju inte klaga på det om jag inte själv ens tränar;p
men nu ska jag åka iväg och handla med min mammmmi innan jag nelly och amanda cyklar till träningen ;9
pusshejs roooligt inlägg va.. ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0