onsdagen den 12

woops inte haft tid eller ork :-)
fullt upp nu ju såhär på slutet så nu är det ofta så att man kommer hem från skolan pluggar man inte så har man träning och sen efter det så är men alltid trött typ så.

iaf igår var det ju 1 månad kvar till skolavslutningen !! helt sjukt:-)
kommer ihåg när man sa ja vi har ju bara ett år kvar på gäddan och snart  är det slut hah fan va skönt men ändå lite tråkigt..

iaf ska bättra min bloggning nu för är ju ledig tills söndag sen veckan som kommer har vi ju temavecka. hmm usa vecka här vi så extra mycket engelska... wiho min starka sida:-))))

juste när vi pratar om skolan så måste jag ju passa på att säga att jag faktiskt fick använda min egna labb till fysiken ! otroligt .

juste imrn är det match som gäller med ulaget mot forsby,hemmaplan oxå.
så skönt att matcherna har börjat !;-) ooh snart är det dags för cup om nån helg bara ju.:-)

nej nu ska jag typ kolla tv och bara ta det lugnt.
har faktiskt tränat och varit ute gått duscha sen blev det övningsköra lite , hmm farligt ute då måste jag erkänna, haha.

hejs och berättar mer imrn p u s s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0