rubrik fan

wiiihaawoo?
jag är på nått cphumör just nu varken glad arg ledsen!
eller de går upp&ner mellan dom hela tiden.

iaf idag skolan hmm typ bara so hela tiden men som tur så hade man elevrådsmöte idag mitt i allt så då slapp man det och imrn så börjar vi måla om nya uppis GRÖNT&SVART! .

och sen efter skolan så gjorde jag lite ärenden sen hem. chilla åkte till örebro gjorde jag oxå.
sen när man kom hem blev de käka sen åkte jag med och handla och sendan förbi hos syster :-))
som skulle till örebro och kolla lägenhet... slut flytta hela tiden! :-))

iallafall sen åkte jag mamma jessica ut och övningskörde.
HAHAHAH, TROR ITNE DET ÄR BRA FÖR HJÄRTAT NÄR JAG KÖR!  :-) mer behöver jag inte säga ;)
mötte jennelie när jag körde men hon såg mig inte sen mötttte jag jossan och simon men dom såg mig inte heller när jag kom där på vägen..:( lite tråkigt skulle ju visa hur bra jag var !;-) haha

sen drog jag ut för en runda och nu ska jag hoppa in i dushen.
men innan det måste jag bara säga att jag tror jag har fått de sjukaste smset i hela mitt liv, idag och ja har fått ganska många andra sjuka med inget som de här! ett  gott skratt förlängre livet!
topppen för då kommer jag bli typ 10000år ;)
nej herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0