söndag 23/5

trissst att förlora på straffar idag, vi hade match tror inte ens dom hade ett riktigt skott på mål ens..:(
där emot hade vi typ minst 10 på linjen ribbban stolpen eller annars bara riktigt nära!, sur't


iaf sen har jag typ bara sovit sovit sovit sen kom även syster förbi med vovarna, så då blev det fullfart med våran och hennes 2 galningar.
så söta såå :-))

tyson oh naiomi

och just nu så har jag börjat titta på bilduppgiften som ska vara inne denna vecka som kommer , har inte ens börjat eller jo har några kort jag tror jag kan använda iaf, men måste prata med läraren så jag inte gör helt fel.;p
ska bland annat ta bilder på människor hälst. och sen göra om dom typ som dom här---v sen  rita av dom. tungt


helt sjukt inte långt kvar. nu är det liksom sista vecka för att lämna in alla rester och allt annat. har även prov och grejer nu vet iaf om att so provet är på tisdag och vet att vi ska ha ett biologi och kemi men ingen aning om när dom är.. inte lika roligt kanske.

men iaf just nu är jag as pigg och känns som om jag inte kommer kunna sova något i natt har ju redan sovit 4 timmar som sagt. as skönt
kul med vandring imrn 2.3mil var ju först tjej in i mål med jossan förra håret så ska hålla det i år igen :-) eller inte, kommer vara död irmn.
hejdå nu blev det mycket i ett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0