första ljuset tänt!

tiden går för fort!
snart är de ju sommar;9

i alla fall igår blev det hem till julia  sov kvar där.mysiit, vi hade väl de bra hemma hos henne, vill inte alls ut i snövädret! så vi chilla hos henne sen kom Anton(julias pojkvän) över med några av hans kompisar vi lira lite spel oså! hade trevligt i alla fall :-)

och efter mycket om och men så kom jag på tåget hem också, usch SJ... nu blir jag faktiskt ledsen. först glömde jag helt bort tiden för vi laga mat och kolla på tv. så missa 12,56 tåget så bestämde mg för att ta nästa 14.08 och när jag skyndar mig till station jo vänta tåget går inte 14.08 utan 14,56.. så fick vänta och de stog redan färdigt att det var försenat till15.05 så slog en pling till kimberly och gled över till henne och sally :-) fördrev tiden med prat prat prat ! sen blev klockan 15.01 gled över till spåren jo vänta klart 15,09 15,16 15,23 kom tåget.. sen fick vi åka extra sakta så var hemma typ lite innan 16,00.. roligt vecka väntar ! läxförhör prov 2 inlämnings uppgifter typ ledig onsdag halv dag torsdag öppethus prov och sen redovisa att du kollat på filmen typ... wiiiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0