godnatt!

tänkte bara säga godnatt? haha och varför de vet jag inte.
dagen rulla på rätt snabbt idag vilket var brabra usch var så slut i hela allt ihopa. och mitt huvud är fan en tickande bomb!:( inte skönt alls, och ont i halsen börjar jag få, mycket klag. men en sak går åt rätt håll och det är att jag har fått någolunda koll på vad som sker i skolan  med prov och inlämnings uppgifter ! skönt har faktiskt tagit tag och börjat med lite och idrottsuppgiften är jag snart klar med som ska vara inne innan jullovet liksom sköntskönt!
men är i alla fall helt död efter denna dag, kortslutning i huvudet så går och lägger mig så kanske jag är pigg i morgon !
GODNAAATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0