lördag 20 nov

blev örebro. med mamma pappa jessica & simon.
köpte lite små måste ha saker, och sen leta jag efter lite annat men hitta inget av det som dom visar att dom ska ha på internet surt så nu  ska jag in på hemsidan och klicka hem det istället ;) sen var alla idoler som har åkt ut från idol där och sjöng ! så massor med folk och bland allt flok som var på marieberg så träffa jag även två av mina kära klassisar Felicia & Mimmi! :-)
kära big sis var här med hela flocken(frankie, nomis, tyson) så vart full rulle ett tag ,men nu kila hon precis! :-)

hade lite planer om vad jag skulle göra först men sen sket det sig lite grann tiden rann iväg så nu blir det hemma bara. fall det inte blir nått hoppa på ett tåg och se vad som händer på annat håll:-) vemvet.
puss oh ha en fortsatt skön lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0