tisdag den 16 november

tisdag, bara flöt på riktig chilldag!
på träna lätt så slet vi som fan, riktigt skönt efter! och det låter väldigt lockande!
var hemma vid halv 5 då blev det käka sen vidare till Västerås en sväng.

och just de på tala om Västerås så står det Västerås på mitt och lisas schema för morgondagen och torsdag! kul kul
vi och två andra plus tjejer från Göteborg, vi ska presentera plusgymnasiet, eftersom dom troligen ska öppna plus i Västerås nästa år ! :-) så vi har fått låna snygga plus t-shirts!
men kom även på att skolan hade sin casting imorn och den missar jag och lisa..:( men hoppas vi kan kolla med dom senare eftersom vi gör ju ett jobb för skolan nu istället! ;-)

Svar på kommentaren om det är jobbigt att pendla.
den är faktiskt ganska skönt att pendla när tågen passar bra med tider, men sen kan det vara jobbigt att vänta men då brukar jag ha turen att kunna gå över till min klasskompis Kimberly som bor granne med stationen, annars har jag andra klasskompisar som pendlar som man fördriver tiden med då ! så klarar mig rätt bra :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0