Torsdag

Dagen idag.
gick helt okej, var inte på en lika ''stor'' skola idag så ganska död haha jag och Matilda var på tillberga skolan och Lisa och Sara på Skilljebos, och oj vilken skillnad det var när man gick in och kika på deras hah ;-) lite kul på våran så var man till och med tvungen att ha nyckel för att gå på toa och på deras så hade dom nyckel för att komma in i koridorerna haha lite speciellt sådär ;)
men vi blev även bjudna på mat idag igen när vi sluta och sen fick vi även skjuts hem till Arboga eftersom dom skulle åka vidare till Göteborg så dom släppte av oss vid lisas bil och då fick jag även åka en sväng med Lisa fisa och hon var super duktig måste jag säga ! :-)
och väl när jag kommer hem så skulle mamma och dom åka och handla och sedan hämta ett H&M paket  till mig :-) WIIHO. ska även beställa lite annat nytt från h&m som jag kollat ut redan . toppen !
puuuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0