after tonight

underbart men en sovmorgon idag faktiskt!
har hunnit med en hel del nu när jag varit hemma bara så jag har faktiskt varit ute och gått med vovarna och sen städat köket hallen v-rum och nu håller jag på oh donar i mitt rum har torka bort allt damm från hyllorna och har lagt i ordning allt och tänt doftljus fast dock känner jag knappt någon doft alls är så förkyld..:( jag har även sagt åt min syster (josefina) att ta en klipptid åt mig när hon ändå skulle klippa sig idag
nej nu vill jag att min mamma ska komma hem så vi kan åka upp till ica och hämta min palett! ( ögonskuggor)

en sådan fast jag besällde inte den utan den med dubbel kartor! :)
pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0