åh söndagar

är fan nästan värre än Tisdagar!
blä har så svårt att inse att de faktiskt är skola imorgon 2 prov oxå sen nån läxa. toppen
menmen hoppas som sagt att denna vecka ska gå som på löpandeband så att de snart är fredag igen!
och just det mina dagar utan godis fortsätter känner mig rätt duktig! men kan säga jävlar va arg/trött och dåligt humör man kan bli på när man är sugen på godis!
blä fan va trött jag blir på SÖNDAGAR! har nog bara degat hemma varit ute och gått lite. sen har även min bigsis varit här oh tapetserat så blev lite snack med henne också :-) där var min söndag. även pluggat lite till provet som är på tisdag och sen bara små kika lite på det som är på onsdag. blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0