en evighet

snart är det fredag!
dagarna i skolan går så sjukt fort förstår inte kändes som de nyss var måndag men nej imorn är det redan fredag !
men men det är bara skönt för om 2 veckor är det ju lov också! och på tala om två veckor så efter dom två veckorna så har Rebecca flyttat till Örebro och lämnar mig då mera ensam med tåget varje morgon..:) men ska jag å prata med så dom 20 minuterna känns som 3minuter. Det kommer kännas som en evighet. Men men får bita ihop och hälsa på henne :) för tror det kommer gå & bli skit bra för henne :)
Får hoppas att jag också flyttar snart ! ;) heh
Nej nu ska jag plugga lite hah har ju nämligen 3 prov nästa vecka om jag inte minns helt fel! hah roligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0