fredags M Y S

ligger här hemma med två små.
sköönt sliten tjej kan jag ju lägga till att jag här myskläder på känner ingen smak på något alls nu tror nästan jag tappat smaklökarna i skolan så förkyld menmen ska snart ta och gå ut en sväng få i mig lite luft! och imornbitti blir det nog ut och springa och och hur de kommer gå de visarsig med röra på  mig ska jag ! ;) ( och kan lova att jag kommer vara helt död ska springa med nelly kejbert och hon vägrar ju chilla för 5öre så )

soffhäng! ( kom på fördelen med att dela soffan med 2 ssmå fick 2 stycken mysisa och större plats till mig själv!)
nu blir de ut en sväng så jag hinner hem lagom till idol slutet igen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0