Gubben i lådan♥

Daniel Adams-Rays Gubben i lådan
grymmaste låten på väldigt länge ! ;-)
brukar inte riktigt gilla den här sortens musik men smaken är som baken så! love it

jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks.


Nicki Minaj-Your love . annan bra låt
.
lala orkade inget Örebro idag blev en hemmakväll väldigt skönt det med !:-)
så fårse kanske blir örebro nästa gång istället! men hoppas ni har de kul så man får höra lite om de sen!

har i alla fall fördrivit tiden med att verkligen tänka på att inte äta godis hah de är min tredjedag utan godis idag och de är jobbigt tro mig. men men de funkar helt okej i alla fall för jag käkar frukt och nu när jag tröttnat på äpple så har de varit banan och smoothie ! great ska klara de här hah:-)
och igår så klicka ja hem en ----v

(inte riktigt den här, jag tog en med 120 olika skuggor isället)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0