läxor prov= pluggarn- ohja.

rätt chill men rätt ovärd dag!
åkte in till örebro hade engelska och min grupp jobba på våran redovisning och även mycket annat så. jobbae som sagt vid ett bord utanför klassrummet så ingen lärare som höll koll på en men vi gjorde iaf de vi skulle också!:)
en direkt efter de var det lite rast till 09,30 sen prov ! haha provet var ju inte som förväntat de var ganska litet med några frågor så var klar vid 10, och hur det går det visar sig hoppas på ett bra resultat i alla fall!:)
sen blev det gå och käka lite! och idag bjöds det på as god mat ! emmy trodde nästa vi skulle missa tåget så mycket som jag åt! haha ;)
nej nu ska jag bara tare lugnt i nån timme sen kanske plugga lite på projekt&företagande har ju prov i det på tisdag och just nu fattar jag inget typ.. så lika bra att vara ute i god tid men att plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0