lektion i ARL.

Denna fredag.
började inte så jätta bra fixade mig skulle till station wops min plånbok ligger i bilen som mamma hade till jobbet fick ringa henne  hon kom 07,28 mitt tåg går ju 07.31 så blir lite panik. men hann med så blev stylist  blev ite bus och fick ju redan på provet som sagt. och alla rullar på vi fick jobba fritt sen så jag platta julias hår;) blev filmade också från nått vet inte riktigt vad de var menmen. allt rulla på alla var glada sen kom det lite dåliga nyheter till julia en nära vän ligger på sjukhuset så blev de dåligstämmning:( hemskt . sen var det god mat så åt alldeles för mycket så mår illa och känns som jag ska spy..

coolabruds!

hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0