projekt&företag

Ibland önskar jag att jag också kunde fått den turen att bara behöva läsa eller hör en sak EN gång och sedan komma ihåg det. Men nej, den turen fick jag verkligen inte! läst samma sak typ 100gånger och kommer inte ens ihåg vad jag har läst liksom av allt så kanske jag kommer ihåg cirka 20 saker och de är typ tem faser polsk smart  kunna förklara projekt/projektgrugg.  inifrån utifårn uppifrån typ bra jobbat och alla dom svåra krågliga sakerna blandar jag ihop toppen. så fårse om jag väljer att göra det imorn eller nästa Tisdag. vill ju inte skjuta pp det..

I alla fall efter mycket men så valde jag att ta en pause från pluggandet och gå en powerwalk men nej ingen av mina polare var sugna på rörasig ute i kalla sköna vädret så jag tog med mig hundarna ! hah
var i alla fall helt slut när jag kom in , är nämligen livrädd för att gå själv nu mera vem vet kanske blir våldtagen rånad eller vafan som helst och den korta biten ja gick genom vasa stan sprang jag faktiskt! you never walk alone!
blä usch ryser av att tänka tanken på alla de som faktisk blir våldtagna! blä såna som våldtar borde ha ett skott i pannan! USCH

nej nu tillbaka till projekt&företagande boken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0