10SEP

skolan gick otroligt fort idag trotts rätt lång dag..14.20.
men vi ska ändra så de blir halv 1 men de suger fast skönt att sluta halv 1 men inget tåg som passar.
sucks att pendla!
i alla fall efter skolan fick man vänta på 14,56 tåget eftersom ja hinner ju inte 14,08. men fick ju sällskap av Felicia och Rebecca innan de skulle åka med deras tåg,. fick även en klipptid av rebecca ska bli hennes typ prov docka när dom ska klippa! haha kanon hoppas du inte klipper av hela håret sen bara ! :)
Sen satt jag och snacka med Emmy och Simon så tiden rann iväg rätt fort och tåget kom , hem blabla sova lite mat och nu är jag piggast i världen fast helt död i kroppen och slut i huvudet. ont ont i huvudet:-( verrrrryveeeerrybad.
Så ikväll blire lugnt.
nu ska jag fårga mamma om vi kan gå ut och gå en prommmis kanske :)
just de lite efterbild. så jävla roligt det här klassen är bra och det är roligt får massa tips hjälp av varandra lär si massa nytt av både lärare och eleverna, Så bra. ikväll kanske jag ska göra klart min andra muntliga redovisning ? har den på onsdag och träning måndag tisdag match söndag och idag ska jag ju ite göra något längre så:-) plugga på en fredag, känns bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0