kan vara de värsta dagen

idag har de mesta gått ganska dåligt hela tiden. tur att man kan skratta åt det i alla fall! eller en del av alla saker ;)
morgonen börja dåligt sen lyckades ja låsa in mina nycklar i skåpet så fick inte ut min data böcker tågkort väska ja allt. så skulle leta efter Åsa men hon var helt borta leta i över 1 timme! sen fick ja som tur var hjälp av Gabriella ooch rektorn! ;) hhaha enda bra var ju att vi lyckats ändra tiden på matten så vi slutar 12.40 varje torsdag framöver !
så idag satt jag och vänta på tåget som gick 14.08 för jag missa 12.56 med några minuter eftersom ja slutar 13.05 ;)
så kan de vara ;)
nu är det dags att träääna
coooling som väntar på tåget, hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0