kaos på tåget!

hellu!
hemma redan varit det sen halv 2 ! väldigt rolig dag idag faktiskt börja med hantverk då vi fick lära oss tvätta hår och föna sen fick vi välja själv platt vågigt lockigt uppsatt och sådant. Väldigt roligt i alla fall ! även fast Felicia tyckte hennes hår blev jätte kort när vi locka det men jag tyckt det var en bra början!:)
i alla fall sen var det lunch sen naturkunskap med Gabriella, där vi skrev en massa om ekosystem och lövträd barrträd vilket pH o så vidare sen plasta vi in böckerna och fick springa iväg! haha precis så vi hann med tåget. hann ju inte köpa biljett eller något varken jag eller lisa hade ju tågkort heller så när vi väl ska betala på tåget så visar det sig att mitt bankkort tar dom inte för de är 'barn/ungdomskort' så då börja hon berätta att det kortet funkar utmärkt på dom grå/blåmaskinerna på stationen
jag- men jag hann inte ta ut fick ju springa på
hon - ja men det kortet funkar jätte bra på grå/blåmaskinerna vi tar inte dom på tåget för blbla... men dom funkar utmärkt på stationernas grå/blåmaskiner.
ja- sa inget men tänkte bara (fattar grå/blåmaskinerna men hann inte.)
sen kollar hon på lisa och ber om ID-kort men lisa har tappat bort sin plånbok så hennes egna kort var borta så hon hade hennes pappas och de funka inte heller då blev tanten lite små irriterad och sa att vi fick åka gratis en skulle ta biljett nästa gång på dom grå/blåmaskinerna ! haha :)
tacka gudarna att vi fick åka gratis ! :)
och så här ser jag ut just nu! idag var jag väldigt naturlig hade bara  mascara på mig inget annat!
PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0