om helgen

dåligt skrivet under helg I know.
men i fredags kväll.
blev det bara vara hundvakt med min minibigsis Jessica. så myste med hundarna till lite filmer gick ut en sväng oh sov oså typ.
sen Lördag börja med
upp halv 9 mata hundarna sen ut med dom. sen tog ja de lugnt till Rebecca smsa och rädda min dag och fråga om ja ville med till Örebro. kan ju inte vara en dag utan att vara där, måste kolla så skolan står kvar...:)
nej men så blev stressa hem för tåget rulla 13.31 och klockan var 12,55 när mamma hämta mig så blev kasta på sig andra kläder lite smink och håret oh de sista fixa ju i bilen påväg till stationen!;)
blev shoppa lite glida på stan kolla fram lite saker ja nog ska införskaffa mig i veckan:)
sen satt vi vid slottet en stund i solen oh hade det bra sen var de dags för bio I himlen finns inga känslor, helt okej film lite små tråkig i börja men de blev de ändring på. Måste tillägga att jag och rebecca gjorde bort oss ett antal gånger med ! hahah
sen senare blev de hem tänkte festa först men nej blev en sväng ut och gå med rebecca och nelly bara! :)

SÖNDAG
idag har jag inte gjort något alls typ handlat med mamma varit ute med hunden 2 gånger och gått.
sen nu ska jag träna lite med mig själv haha hade ju sådan skön träningsvärk sist ! :) sen dusch och tillslut sova så jag är pigg i morgon!
PUSS!♥


biiiild sen fredags innan skolan haha. tycker det är så tråkigt utan bilder så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0