onsdag den 29 september

herregud snart oktober..
blev börjar bli sjuk - ont i förkyld ont i huvudet,hostar snorar oh har mig! blä gillas inte, de var knappt så ja kom upp till skolan idag men ja var duktigt och palllra mig dit! :) får hoppas ja mår bättre imrn för då är skolan igen kort dag som vanligt oh 3 lektioner ska ja fan orka om ja orka det idag! ;)
idag var det träning av vardags makeup jobba med emma å så duktig så :) märks hur bra/säkra alla börjar bli nu:-)
sen tvätta ja även hennes hår föna osåvidare sen fick ja lite hjälp av kimberly och göra något med mitt hår som var helt platt rakt hängigt oh tråkigt ! produkterna ger resultat omöjligt att göra något direkt efter i alla fall!
lite tråkigt den är inte lika fin som den var innan(har sovit så den har losssa lite..) men de var i allaafll en fläta som gick från ena sidan till den andra där hon rulla den på nått fint sett !:D

nu ska jag vara snäll och hjälpa mamma lite !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0