pluggpluggplugg

då var det måndag igen då,bara tis ons tors fredag kvar i skolan sen är det helg, wops glömde ska ju på mässa på lördag så samling 08,00 sen  tillbaka i örebro 18,00.skönt nej roligt de hoppas vi!
nej nu ska ja fortsätta med dom som fick mig till datan allstå läxor.
min muntliga ska ju göras imorn och sen måste ja skriva lite till på den som ska vara nästa vecka.
så ingen träning för mig inte har för mycket plugg ja måste göra och sen är ja helt död ont överallt och benhinnnnorna säger också nej..
och just de hade mitt datakunskaps porv(test) idag och de gick rätt bra tror ja eller svara på allt men hade ja rätt är de en annan sak hehe. gjorde iaf en bra miss så de kan ju gått helt åt skogen med.. vem vet får se nästa måndag.
roligt skolan skolan skolan hela tiden.
nej plugga nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0