SPÄNN DIG SPÄNN DIG!

mitt inlägg innan skulle publicerats när vi satt i skolan idag tidigare men nejnej...
I alla fall som jag skrev i det så skrev jag cheerleadning!
och jag tror nog det var det roligaste jag gjort på länge! sjukt jobbigt men ändå kul !:-9
så ska kolla på tisdag om det är lika kul då för jag måste nämligen bestämma mig då... :)
bilden som skule varit men i andra inlägget!
iaf efter cheerleadingen så tog vi bussen till stationen där jag felicia vänta på våra tåg sen visa det sig att hon hade kollat fel så hon missa sitt och skulle få vänta tills senare ikväll så då passa jag på att ta med henne till Arboga. sen kom hennes mamma och hämta henne senare:-)
nej nu lutar det mot sängen är helt död i kroppen :)
PUUSSS!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0