today

idag så blev de 07,31 tåget in till örebro sen när man var framme var det bara vänta på 08,43 bussen som skulle köra oss till skogen!
ja i skogen gjorde vi eld laga mat rulla ljus. sen satt man bara och prata lite med nårga i dom i min grupp fast blev nog mest becca & felicia;-)
våran grupp var bäst på elda helt klart! hahah
men vi slutade vid 11,00 så klagar inte!
Annars idag så mår ja bara jätte dåligt ont i magen,halsen och haft ont i huvudet sen i morse...
skönt ska ja börja bli sjuk igen. great.
och jag vill inte ha min redovisning imorn. kommer inte få något possitivt, men måste ju göra den! :-(
kill me jävla muntliga redovisningar vi ska köra med enda fram till jul.

bli en bild på mig oh fellllis, så seriösa på datakunskapen i måndags!

nu skaj a läsa min redovisning lite till sen bänka mig till idol!:-)) smälta lite åt alla killar med gitarr!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0