måndag 6 september

HAHAHA min dag ojoj både pinsammm och välidigt roligt att träffa alla klassisar! bra grymma!:)
även väldigt trötttjej:)
skoldagen bara gled förbi! och även ändrat så man slutar 12.35 varje måndag rätt skönt
I alla fall efter skolan så blev de ett ärende på stan och med mig till sällskap fick jag Karin & Emma S:)
hitta massa fint jag ska införskaffa mig:)
sen när jag kom hem satte jag mig och läste läxan sen ska jag snart fixa klart engelskan sen är matten snart klar också ;)
Sen har jag gjort några stretchövningar, för Kimberly & Felicia har lyckats lura på mig på något nu!:)
Sen fick ja hoppa över fotbolls träningen för mina benhinnor och hals vill döda mig.. :( lite små tråkigt men ja är alärt så ska bli frisk till nästa träning!
brownie..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0