18,57

plugget står still vet inte vad jag ska svara på frågorna, men sitter här oh hjälper michelle lite via sms hah, så söt hon är ! :)
men nu väntar jag mest på att maten ska bli klar! så kör en tidsfördrivare !

Namn: Jannika Janina holmström
Piercingar: Öronen naveln & tungan, funderar på en ny.
Tatueringar: snart hoppas jag!
Längd: 1.73 typ
Skostorlek: 38/39
Hårfärg: Brunt med blonda slingor, nått sånt.

Är du kär i någon: nej, kanske.
Önskar du att du bodde någon annanstans: ja

Dricker du alkohol: Ibland så
Röker du: Nej
Vilket shampoo använder du:  olika aussie -hårinpackning. schampo/balsam- respons
Vilken parfym använder du: Ed hardy
Vad är du rädd för: ormar

Senaste:

Personen du tänkte på: m
Film du hyrde: Mother and child.
Film du köpte: minns jag inte
Låten du lyssnade på: give me everything
Personen du ringde: mimmi l
Tv program du tittade på:Nu blåser vi sverige?

ANTAL..

Gånger du varit kär: 0
Gånger ditt hjärta brustit: 0
Hjärtan brustit på grund av dig: 0
Gånger ditt namn varit med i tidningen: haha några gånger
Ärr du har på kroppen: har inte räknat. vill inte veta...

SENASTE..

Personen du fick mail av: CSN
Personen du fick brev av: de vet jag inte,
Personen du fick sms av: michelle

Gången hela din familj åt middag tillsammans: oj nej men vet inte.
Saken du köpte: thaimat

Vad har du gjort idag: Varit i skolan, sovit, pluggat.
Var det kul? låter det kul?
Hur tidigt stiger du upp: ehm, 06,15-06,30 typ
Gillar du att slåss: nja, kan jag inte påstå
Vad ska du göra idag:  plugga, sen hem till syster och hjälpa henne.
Är du seriös: Det beror väl på vad de handlar om?
Vad är du allergisk mot: inget?
Var har du ont: tumme, eller typ hela kroppen
Använder du hårspray: inte är de ofta i alla fall

wiho ska göra 20 sådana till! :))) ne nu blir de wok



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0