18,49

hehe. När jag väl gick in från solen gick jag inte ut igen. Hur illa?
Nej utan börja frysa som en tok så sprang runt med mjukis byxor och tjocktröja. Sedan kolla jag på family guy. hatar de i vanliga fall men hm. känt att de mesta varit upp&ner idag så kunde lika bra ge de en chans med ! varit inne och bara chillat så har jag kollat lägenheter som en galning hittat några nej. Hitta nyss en as fin men då var de klart köpes. och eftersom de var en nyrenoverad 2 mitt i stan så lär den ju kosta en evighet. Så har jag även sovit varit ute och gått. Bytit kläder 123456 gånger även fast jag bara varit inne. suttit som ett klister på face.undra varför???.
Nej kan ju bjuda på någon av allla typ 20 bilder på olika plagg jag haft på mig och sedan nu gå upp och lura på mamma och pappa att köpa 1234568 grejor till mig......

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0