20,48

Som de dagarna innan så har jag övningskört såhär mot kvällen. Gick superbra i den andra bilen, Den var mycket lättare på något sätt, så nu vill jag bara bli arton! tränat på skyltar med alla runda är förbjudet och allt trekantiga är varning! sedan allt ifrån huvudled till att man ej får köra om ej parkera där och massa, känns bra att man kan några även fast jag kunde några innan med men nu är man mer säker på vad de är! :-d

och imorn är det onsdag, hantverk natur svenska. efter det blir de göra naglar för 150 kr det är något nyöppnat så det är jätte billigt för oss för vi har fått 50% rabatt och massa, men dock har inte jag någon sådan lapp men ska kolla om jag med kan få göra för 150 kr med ;-)


Nej nu ska jag dricka upp världens godaste smoothie jag precis lyckats göra.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0