21,07

Nyss hemkommen från en sväng på 1,5 timme ute, jag och mamma har tagit tag i övningskörandet ! och till en början så kände jag bah jag kan ingenting längre men sen jävlar körde jag runt hela arboga typ, fortfarande lite läskigt i korssningar och så. Men gick kanon och nu ska vi ta tag i det och försöka köra lite oftare, med tanke på att sist jag körde var innan snön kom och de var ju långt tillbaka in i förra året! men nu ni:-)
och svenskan tills imorn ligger lite efter med den.. men har gjort en del stort sätt klar men känner att jag har gjort den för kort och inte utvecklat den så bra, allt för att bara bli klar med den typ ..
jaja engelskan ska min kära syster hjälpa mig med lite kanon! sen har jag engelska loggen som ska bli klar med skit.
usch har verkligen en massa som ska vara inne som jag är klar med fast inte skickat in eller som jag typ har kvar en del på.. blä vad dålig i skolan jag har blivit!
nej nu ska jag duscha, och jag ska även börja träna mer nu i veckan minst 3 gånger!..
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0