21,49

Denna dag har bestått av en del beslut. och har klart bestämt mig nu. buuh känns skönt.

I morgon som sagt prov på schemat och åker nog hem efter det.
och nu funderar jag på fall jag ska försöka få min mamma till att köpa en iphone åt mig..... vet fick en ny telefon för någon månad sen och den är skit bra bara de att jag förstår endas några få saker och de flesta andra har en iphone så de förstår sig inte heller på min HTC. Så kan inte fråga om hjälp hehe, så de gör den till rätt tråkig... men fårse värt ett försök men tycker ändå de är rätt chill att vara ganska ensam om min telefon ;-)

min telefon, hehe jag var visst inte så smart som jag trodde....  min lilla älskling..

Nej nu ska jag plugga lite ordentligt innan jag ska sova sen pussis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0