23,30

känns riktigt bra nu!
har skickat in svenskan och har precis spelat in engelskan som ska skickas in, hehe och jävlar vad töntig man känner sig när man pratar för sig själv på engelska.. hm inte min grej. men nu är de gjort iaf ! ska även be julia skicka över de för och efter bilderna så jag kan skicka in den inlämningen också. ohja bara 3 inlämningar kvar typ.. skriva engelskan ''musikminne'' skriva klart loggen på engelskan och sedan leta på de hundra år gamla pappret om typ rockmodevisningen, som vi hade i början typ.  Sedan är allt klart förutom dataprovet som ska göras v18. buuh
blev även basta och gud så skönt de är!:-) nu kan jag somna med ett bra humör och ett leende på läpparna!:-)
Så nu säger jag godnatt medans humört är på topp!

hehe hoppas jag får pluspoäng för jag var så vacker när jag gjorde videon helt neutral!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0