23,32

Ligger i sängen nu, med michelle bredvid mig, som de andra fredagarna ! klagar inte ;)
provet i skolan gick väl helt okej skrev på alla frågor utom typ 3, men svara nog inte fullt ut på frågorna, men i alla fall.
Sedan blev de en sväng med michelle på stan, fick med mig hem lite prylar jag velat ha, men dock inte allt, så ska lura med henne på en sväng in till mberg imorn! :-)
ooh nu så får jag damp på min telefon som raderat alla mina sms,... kan även vara jag som tryckt fel. men i alla fall. :((
jag hann ju inte läsa de jag fick hmm söörjer fedt depp nu,
ne nu ger jag upp och drar slaggen eller först emotalk med michelle ! problem finns de gott om nu förtiden
inga sura miner nu puss ha en bra kväll! puuuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0